TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
Voimassa 8.3.2021 alkaen
Päivitetty 8.3.2021
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy HEBU, 2876277-9. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan osoitteesta www.hebu.fi.
Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti. Tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen. Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@hebu.fi.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- Tilauksen viitteen/tilausnumeron
- Antamasi yhteystiedot
- Ostetut tuotteet ja niiden hinnan
- Valitsemasi maksutavan
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitusaika
Tilauksen toimitusaika on 4-5 arkipäivää. Kampanjat, viikonloput ja pyhät, sekä kuljetuksessa tapahtuvat viivästykset saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta.
Toimituskulut
Toimitusmaa | Toimitusmaksu |
Suomi / Postipaketti | 7,90€ |
Toimituksen seuranta
Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun osoitteeseen.
Palautus ja vaihto
Palautusehdot Suomessa
Verkkokaupasta ostetut tuotteet tulee palauttaa/vaihtaa alla olevien ehtojen ja ohjeiden mukaisesti Postin kautta.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käyttää paketin lähettämisessä asiakaspalautustunnustamme 670138
Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: info@hebu.fi.
Voit palauttaa tuotteet samassa pakkauskuoressa jolla sait tuotteet.
Pakkaa tuote / tuotteet hyvin, ja täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: tilausnumeron, tilaajan nimen, jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto, jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tiedon mihin kokoon toivot vaihtoa.
Palautus Postin kautta
Kirjoita paketin päälle osoitetietomme ja asiakaspalautustunnuksemme ja vie paketti Postiin. Asiakaspalautuslähetys Postin kautta on asiakkaalle maksuton.
Palautusosoite
Asiakaspalautus
HEBU
Kotiniementie 1
88300 Paltamo
Asiakaspalautustunnus: 670138
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 20 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.
Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus.
On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalla. Veloitamme 7 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta.
Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, HEBU ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.
Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet.
Vaihdot
Vaihto onnistuu vain saman tuotteen eri kokoon tai samanhintaiseen tuotteeseen. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi koko on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun alkuperäiselle maksutavalle. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty.
Vaihto- ja palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@hebu.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
HEBU ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Mahdollisiin asiakkaan ja HEBU:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
HEBU käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
HEBU sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan yllä mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.